Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

gästbok<3

Av felicia bruun - 26 maj 2011 05:13

hej svej

Nu har jag fixat en gästbok. Så ni kan gå in och komenter något<3  

Den fins här nere i höger hörn.Ni behöver bara klicka på feffes gäsbok så kommer det upp att ni kan komentera.

Kramiis feffe<3 

 
 
Ingen bild

Klara

26 maj 2011 19:58

Sjukt fin blogg Felicia !
Forsätt med inläggen den kommer bli bra .

felicia bruun

27 maj 2011 04:06

tack så mycket. Jag hoppas att det blir bra.
kramiis feffe

 
Ingen bild

din kompis som är hemlig

27 maj 2011 17:15

hejsan

felicia bruun

28 maj 2011 04:52

Hej
kul med en hemlig vän
kramiis feffe

 
Ingen bild

din hemlige kompis

27 maj 2011 17:17

hejsan jag är din hemlige kompis jag vill bara säga hej jag vet vem du är och jag känner dig :)

felicia bruun

28 maj 2011 04:51

Hej hEmlige vän
Hej kan du inte ge lite ledtrådar om väm det är. kramiis feffe

 
Ingen bild

C.O.R.N.E.L.I.A.

28 maj 2011 08:17

vi gör inte så mycket om dagarna men snart är det sommarlov men jag gör inte heller så mycket det är tråkigt om dagarna

felicia bruun

28 maj 2011 09:08

ok men ska åka till marriot nu och bada
kramiis feffe

 
din hemlige vän

din hemlige vän

28 maj 2011 12:39

jaha du vill ha ledtrådar jag har jätt dig ledtrådar men det är en ledtråd att jag känner dig och vet vem du är det vet du med hehehe

http://hemlig

felicia bruun

28 maj 2011 13:15

oki men kan du säga din hårfärg och ögonfärg

 
din hemlige vän

din hemlige vän

29 maj 2011 21:39

jag har ja det ser man på mig

http://hemlig

felicia bruun

30 maj 2011 04:11

Hej vadå "jag har ja det ser man på mig" vad menar du?. kramiis feffe

 
Ingen bild

naomi burman

3 juni 2011 07:23

hej feffe vilken fin blogg du har.
jag blir nästan lite avis.
men hoppas du har det skönt där du e.
men jag hoppas också att du kommer hem snart.
måste du vara borta så länge?
jag hörde att det bara var 62 dagar kvar.
eller nåt.
Elliot låter som en tjej.
vi har lov nu tills på måndag sen börjar skolan igen tills på fredag då har vi skol-avslutning.
då blir vi lediga länge och 24 juli åker vi hela familjen burman coch några vänner till Gotland asså inte mina vänner mamma och stratos vänner.
men vissa är mina vänner och vissa är mina fiender:) och den 23 juli gifter mamma och stratos sig.
hoppas du har det bra hälsningar naomi

felicia bruun

3 juni 2011 16:57

Hej Naomi Tack för att du tycker bloggen är fin du kan ju starta en du me. Det är jätte skönt här men längtar till sverige. Jag vill inte heller att jag är borta så länge.
Vad roligt och gulligt med elliot.Bra att du också får skolavslutning snart :).Och också att ni ska till Gotland men när komeer ni hem där ifrån? Jag vill ju träffa dig när jag kommer hem !!.Och önska sara och stratos från mig hoppas det blir ett bra bröllop. Kramiis feffeh

 
Ingen bild

naomi burman

5 juni 2011 09:45

hej feffe jag ska hälsa vi kommer hem från Gotland den 2 augusti.
jag har frågat mamma ifall jag får starta en egen blogg men jag fick inte.
jag vill tipsa dig om en sida du kan gå in på.
Gå in på www.fokis.se
hon är en jätte populär tjej som gär egna skal till iphone och iphad och hon gör egna lös-naglar på den högra sidan står det typ foki´s nails gå in på det sen står det också foki´s mobile och sen foki´s shopping gå in på 3 du kommer bli helt beroende det blev jag hon är as grym.
hälsa hela familjen hälsningar naomi

felicia bruun

5 juni 2011 15:42

Hej Naomi
Vad bra att du kommer hem tidigt så vi kan vara när jag kommer hem. Och tråkigt att du inte fick ha en egen blogg men vi kan ju höras så här iallafall. Fokis vet jag reda om Carolina läser om henne visst är hon bra speciellt allt det där hon gör Carolina säger att det är de hon vill göra. Hon är verkligen as grym men nu måste jag sluta.
Kramiis feffe

 
Ingen bild

naomi burman

6 juni 2011 08:31

hej feffe jag hade en tanke till att carolina visste om henne men va roligt att hon vill göra såna saker tack för kramen hälsa hela familjen pussar och kramar hälsningar naomi burman

felicia bruun

6 juni 2011 11:34

Hej naomi. Ja det är ganska lätt att tro det för hon är ju en sådan som vill designa och fixa själv och hon är bra på allt jag vill bli nästan exakt som Carolina fast jag vill ju bli sångerska.Och varsigod för kramen du kan få en till och hälsa hela familjen kramiis feffe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia bruun - 9 juni 2011 13:08

Hej bloggen Igår så var jag på marriot med Isabella. Vi hade jätte kul och vi var i lekrummet medans pappa tränade. Där träffade vi Dominique så hon och jag spelade playstation2 vi spelade ett spel som heter UPP (jätte kul). När pappa tränat ...

Av felicia bruun - 7 juni 2011 14:01

Hej bloggen Igår så gjorde vi ganska mycket. Vi börja dagen med att gå upp tidigt för att städerskan kom. Vi hade inte tid att äta hemma så vi åkte iväg och åt frukost på Wine Connektion (ett ställe som har jättegod frukost) . Jag tog pannkakor med...

Av felicia bruun - 6 juni 2011 11:47

Hej bloggen Nu så skriver jag resultatet i min omröstning. Omröstningen handlade om vilka färger som passar bäst ihop. Och 9 stycken har nu röstat och resultatet blev…………………………&h...

Av felicia bruun - 5 juni 2011 15:42

Hej bloggen Idag så gick jag upp tidigt för pappa jag och Marcus skulle åka till Marriot och jag skulle få testa att dyka med tuber. När vi kom dit så hade han som hjälpte till inte kommit än så jag och Marcus gick och spelade wii på barnklubben....

Av felicia bruun - 4 juni 2011 17:49

Hej bloggen Idag så vaknade vi åt frukost och satte oss vid datorn. Senare på dagen åt vi masaman till lunch och sen gick pappa och tvättade bilen. Efter det så kom en annan familj hit som ska åka hem till Sverige imorgon och dem ville lämna någ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilket djur vill du hälts se i vattnet?
 manta
 leopard haj
 stingrocka
 havssköldpadda
 revhaj
 valhaj
 sjöhäst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

feffes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards