Alla inlägg den 1 juni 2011

Av felicia bruun - 1 juni 2011 13:40

Hej bloggen

Idag så var det som alla andra dagar. Men aja i alla fall så satt jag vid datorn som vanligt och var inne på www.moviestarplanet.se som vanligt.

Jag och mamma försökte kolla om alla mina saker jag har köpt går ner i min väska (det gick ner precis och då har jag en stor egen väska)

Mamma är orolig för att vi inte ska få hem allting till Sverige.

Så nu har jag nog handlat klart!

Det är bra för jag hade räknat med att få hem 10 tusen Bath till Sverige men nu får jag hem 16 istället men det är Bath så det är inte 16 tusen svenska för att få svenska till Bath så delar du i 5 så att 10 Bath är 2 svenska kronor.

Nu har jag råd att köpa lite saker i Sverige som jag velat ha som inte finns här t.ex våffeltång (för håret alltså) och rullskridskor .

Måste gå och kolla på Glee med syrran.  

Kramiis feffe  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilket djur vill du hälts se i vattnet?
 manta
 leopard haj
 stingrocka
 havssköldpadda
 revhaj
 valhaj
 sjöhäst

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

feffes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards