Alla inlägg den 7 juni 2011

Av felicia bruun - 7 juni 2011 14:01

Hej bloggen

Igår så gjorde vi ganska mycket. Vi börja dagen med att gå upp tidigt för att städerskan kom. Vi hade inte tid att äta hemma så vi åkte iväg och åt frukost på Wine Connektion (ett ställe som har jättegod frukost) . Jag tog pannkakor med honung och socker (jätte gott).

Efter det så åkte vi till Marriot och badade men vi kunde inte vara där så länge för att jag och Marcus bråkade lite   . Så när vi kom hem sa mamma att vi fick vara i samma rum resten av dagen för att lära oss att umgås   .

När vi hade varit där en liten stund och vi hade tröttnat på att läsa bamse tidningar så tog Marcus fram sin färglada julgransbelysning som han hade köpt. Men tyvärr hade den gott sönder så jag skulle laga den.

Jag satte i kontakten och kollade vilka lampor som var trasiga.

Jag hade precis glömt bort att jag hade kontakten i så jag tog upp sladden och skulle snurra ihop den men när jag rörde den trasiga sladden så fick jag en stor stöt så hela handen skakade  jag skrek och slängde bort sladden.

Jag började gråta och gick ut till mamma. Jag hade ett märke i handen men det gick i alla fall bra. Så nu vägrar jag nästan komma i närhet av sladdar.

Men efter det kom pappa hem och vi åt middag det blev köttbullar.

kramiis feffe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilket djur vill du hälts se i vattnet?
 manta
 leopard haj
 stingrocka
 havssköldpadda
 revhaj
 valhaj
 sjöhäst

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

feffes gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards